Bil | Riskettan

Kursen tar fasta på de stora risker som alkohol, droger, trötthet och riskbeteenden i samband med bilkörning medför. Målet är att eleven ska bibringas mer kunskap och förståelse för hur man ska undvika riskabla beteenden.
Pris: 550 kr
Kommande tillfällen: Se nedan

Kommande tillfällen

22 april 17:00 - 20:30

Lediga platser

Fler datum

kommer snart!

Riskutbildning del ett för personbil

Kursen är obligatorisk, vid ett tillfälle och pågår ca 3,5 timmar inklusive raster. I priset ingår fika mm. Vi rapporterar in dig till Transportstyrelsen direkt efter att du har genomgått kursen. Riskettan är giltig 5 år från kursdatum.

Eftersom kursen är enbart teoretisk så kan du beta av densamma på ett tidigt stadium i din körkortsutbildning. Du anmäler dig vid besök på trafikskolan, per telefon eller via mail. Aktuella kursdagar ser du nedtill.

Avgift och anmälan

Kursavgiften (se prislistan) ska som regel erläggas senast dagen före kursstart. Du erhåller din plats först efter att betalningen är fullföljd.

Kursanmälan är bindande och ingen återbetalning av kursavgiften sker vid uteblivande eller avbokning av bokad kurs. Eventuell ombokning till annat kursdatum måste ske senast kl. 13 dagen före bokad kurs

Anmälan till riskettan